نوشته شده توسط : Rahim

سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است.Error Repair Professional نرم افزاری می باشد که کابران به وسیله آن می توانند اقدام به برطرف سازی خطاهای سیستم خود نمایند. این نرم افزار با جستجوی خودکار در سیستم و رجیستری ویندوز منشا پیغام های خطای مربوطه را پیدا نموده و در برطرف سازی آن اقدامات لازم را به عمل می آورد. همجنین این نرم افزار بسیاری از مشکلات و خطاهای پنهانی ویندوز را که معمولا برای کاربر نمایش داده نمی شود را کشف و آنها را نیز برطرف می کند.

 

error ازبین بردن پیغامهای خطای ویندوز با Error Repair Pro 4.1.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار سیستم عامل , ویندوز , نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Download Software windows error repair , بهبود ارور ویندوز , دانلود نرم افزار بهینه سازی خطا ویندوز , پیدا کردن خطای سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

TuneUp Utilities 2010   نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شرکت Tune-Up است، که در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی کامپیوتر شما را افزایش داده، مشکلات آن را حل کرده و کمک شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز کند.
Tune-Up Utilities پکیج کاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization, Configuration, Cleanup و maintenance است که به شما در افزایش کارایی های سیستم، پاکیزه نگاه داشتن آن و حل مشکلات مختلف کمک می کند.

 

tuneup downloadha.com2 بهبود بازدهی سیستم با  TuneUP Utilities 2010

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت سیستم , افزایش سرعت کامپیوتر , تعمیر رجیستری ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Registry Mechanic یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. این برنامه در هر هفته با بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دانلود بازار را در دست خود گرفته است.
در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.

 

reg بازسازي رجيستري ويندوز با Registry Mechanic 9.0.0.114

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت کامپیوتر , تعمیر رجیستری ویندوز , دانلود نرم افزار Registry Mechanic 9 , 0 , 0 , 114 , نرم افزار افزایش سرعت سیستم , نرم افزار بهبود رجیستری ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

امروزه یکی از روش های افزایش سرعت سیستم عمل دیفرگمنت یا یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این روش یکی از موثرترین روش های موجود است . بیشتر نرم افزارهای بهینه ساز نیز این بخش را دارا می باشند . ولی هیچ وقت یک برنامه که بخش های مختلفی را دارا می باشد ، به یک برنامه تخصصی برای یک عمل نمی رسد . Advanced Defrag یک برنامه کاملا تخصصی در این مورد یعنی دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد . این برنامه قدرتمند با سرعت و به راحتی هرچه تمام تر درایو و هارد دیسک شما را به صورت حرفه ای یکپارچه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود.

 

advanced downloadha.com يكپارچه سازي قدرتمند هارد با Advanced Defrag 3.5.3

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , سخت افزار , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Advanced Defrag 3 , 5 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Fragmentation یا همان تفرق و جدا افتادگی اطلاعات در هارد دیسک یکی از دلایل اصلی کاهش سرعت سیستم، Hang کردن و بسیاری مشکلات دیگر است. به همین دلیل همواره توصیه می شود تا با استفاده از نرم افزارهای Defragmentation مانند نرم افزار Defrag خود ویندوز، اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک خود را یکپارچه کرد. ابزار Defrag ویندوز در برخی از موارد بازدهی کافی نداشته و سرعت پائینی دارد.
PerfectDisk محصول شرکت Raxco Software یکی از سازندگان قدرتمند نرم افزارهای مطرح Defragmentation است که با عرضه ی نسخه های متعدد نرم افزار قدرتمند PerfectDisk از شهرت بالایی برخوردار گشته و جایگاه منحصر به فردی را نزد بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا از آن خود کرده است. این نرم افزار طی عرضه نسخه های متنوع اش به ترکیبی از سرعت، انعطاف پذیری، بعد وسیع امکانات و آسانی استفاده چه در سیستم خانگی و محیط شبکه شهره بوده است.

raxco downloadha.com بهبود سرعت سيستم با Raxco PerfectDisk 10.0.0 Build 119 Server Pro

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , سخت افزار , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Raxco PerfectDisk 10 , 0 , 0 Build 119 Professional , نرم افزار Defragement , نرم افزار هارد ديسك ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

WinZip Registry Optimizer  نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه رفع مشکلات ناشی از رجیستری این برنامه شما را در حذف فایل های اضافی رجیستری و شناسایی و حذف شورتکات های اضافی، یکپارچه سازی رجیستری و مدیریت بر استارت آپ ویندوز و پاک کردن کامل برنامه های نصب شده و چندین ابزار دیگر که در این نرم افزار گردآوری شده است شما را در بهینه سازی ویندوز و کمک کرده و از هنگ کردن های مداوم جلوگیری می کند.

 

WinZip Registry Optimizer بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinZip Registry Optimizer 1.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: WinZip Registry Optimizer , برنامه WinZip Registry Optimizer , بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinZip Registry Optimizer 1 , 0 , دانلود , دانلود WinZip Registry Optimizer , دانلود برنامه WinZip Registry Optimizer , دانلود نرم افزار WinZip Registry Optimizer , نرم افزار WinZip Registry Optimizer ,
:: بازدید از این مطلب : 756
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

IObit-Game-Booster-Premium-v.2.2

یکی از کاربرد های کامپیوتر نصب و اجرای بازی ها مختلف بر روی آن می باشد که کابران بسیاری حتی کامپیوتر را برای انجام بازی تهیه می کنند . از مهم ترین نیازهای اجرای بازی ها آزاد بودن حافظه رم به اندازه ی کافی و جوابگو بودن کارت گرافیک سیستم می باشد . در صورتی که قطعات نامبرده در سیستم شما به روز بوده و همچنین از سطح عملکرد بالایی برخوردار باشند که هیچ اما اگر از کامپیوترهای قدیمی استفاده می کنید حتما هنگام اجرای بازی های مختلف به خصوص آنهایی که جدیدترند با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد و هنگام انجام بازی تصاویر را به صورت تکه تکه مشاهده خواهید نمود . اگر نمی خواهید هزینه ی های گزافی به منظور ارتقا سیستم برای خود بتراشید بهترین کار استفاده از نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز برای بازی می باشد .

 

IObit Game Booster Premium نام نرم افزاری است حرفه ای و قدرتمند که به شما این امکان را می دهد تا با انجام برخی تغییرات از همان قطعات موجود در سیستم بیشترین استفاده ی ممکن را ببرید . به طور مثال ممکن است که چندین نرم افزار مختلف به صورت مخفی در حال اجرا باشند و خوب لازمه ی هر یک بنا به کاری که انجام می دهند استفاده از منابع سیستم نظیر RAM می باشد . از این رو کافیست تا چند نرم افزار کوچک و بزرگ در حال اجرا باشند تا مقدار قابل توجهی از حافظه ی شما مشغول گردد و در نتیجه اجرای بازی با اختلال مواجه شود . این نرم افزار در یک پروسه ی کامل به شما کمک می کند تا قبل از انجام هر بازی ، برنامه های در حال اجرا را مشاهده کرده و آنهایی را که نیازی به ادامه ی اجرایشان نباشد ، ببندید .

گزینه ی بعدی که تاثیر بسیار زیادی در اجرای بازی ها دارد ، درایور کارت گرافیک نصب شده بر روی ویندوزتان می باشد . اگر درایوری که نصب کرده اید قدیمی باشد ممکن است با بازی های جدید به خوبی عکس العمل نشان نداده و در نتیجه افت سرعت را برایتان به وجود آورد . IObit Game Booster Premium می تواند با تشخیص خودکار درایور های سخت افزاری نصب شده و تطبیق تاریخ ورژن آنها با نسخه های جدید تر ، ‌لینک های دانلود آنها را برایتان آماده سازد .این برنامه از امکانات بسیاری بهره مند است که استفاده از آن می تواند سرعت بالا در اجرای بازی های مختلف را برای شما به ار مغان بیاورد .

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: اجرای سریع بازی ها , اجرای کردن سریع تر بازی ها , اپتیمایز کردن سیستم برای بازی , بازی , دانلود , دانلود IObit Game Booster Premium v , 2 , 2 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار IObit Game Booster Premium , دانلود نرم افزار IObit Game Booster Premium v , 2 , 2 , نرم افزار , نرم افزار بهینه سازی بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 824
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

بهینه سازی سیستم عامل ویندوز امری است که گاهی هرکاربری به آن نیاز پیدا می کند ؛ وقتی ویندوز بهینه باشد و تمامی قسمت های آن در شرایط عالی قرار بگیرند مطمئن می توان انتظار داشت تا سیستم سخت افزاری با توجه به کارآیی خود با هماهنگی با سیستم عامل بهترین کارآیی را از خود نشان دهد. وقتی سیستم عامل ویندوز بهترین کارآیی را داشته باشد زمانی است که کاربر می تواند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه از کار کردن با رایانه خود لذت ببرد. بهینه سازی مستلزم استفاده از نرم افزارهای کاربردی موجود در این زمینه است و نرم افزاری با نام  WinTools.net Ultimateمی تواند با امکاناتی که  دارد بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. شاید مهم ترین قابلیت این نرم افزار را بتوان در حجم بسیار مناسب و پائین آن نسبت به قابلیت هایش خلاصه نمود. حجمی معادل حدود ۲ مگابایت ارزش آزمایش را حتما دارد. اما قابلیت هایی که در همین حجم پائین هم نهفته باعث خواهد شد تا بالاترین کارآیی برای سیستم عامل ویندوز وجود داشته باشد. پاکسازی رجیستری ، پاک سازی هارد دیسک از فایل های اضافی ، پاک کردن نرم افزارهای کاربردی که بدون استفاده مانده اند و هزاران فایل را با خود کپی نموده اند ، ویرایش نرم افزارهایی که در هنگام اجرای ویندوز در StartUp اجرا می شوند ، مانیتورینگ لحظه به لحظه هارددیسک و همچنین حافظه رم ، بهینه سازی کانکشن ها برای برقراری ارتباطی سریعتر با دنیای مجازی اینرنت و … از جمله مهم ترین امکانات WinTools.Net به شمار می رود. استفاده بسیار آسان از نرم افزار که در کنار یک واسط کاربری ساده فراهم شده است باعث خواهد شد تا حتی کاربرانی که به صورت مبتدی از رایانه استفاده می کنند بتوانند از تمامی قابلیت های این ابزار بهره مند شوند.

 

WinTools net Ultimate مجموعه قدرتمند ابزارهای بهینه سازی به نام WinTools.net Ultimate 11.1.1

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: WinTools , net Ultimate , برنامه WinTools , net Ultimate , دانلود , دانلود WinTools , net Ultimate , دانلود برنامه WinTools , net Ultimate , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار WinTools , net Ultimate , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مجموعه قدرتمند ابزارهای بهینه سازی به نام WinTools , net Ultimate11 , 1 , 1 , نرم افزار WinTools , net Ultimate ,
:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم‌عامل خواهد داشت. به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود. Registry Help Pro نام نرم افزاری است که امروز برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا رجیستری ویندوز خود را به بهترین شکل بهینه سازی و مرمت نمایید ، مشکلات آن را رفع و در نتیجه سرعت ویندوز خود را افزایش دهید. اما آنچه این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری ، امکان تهیه تصویر از رجیستری و مقایسه آن با حاصل کار پس از بهینه سازی است. همچنین می توانید در صورت عدم رضایت از عملکرد نرم افزار ، رجیستری خود را به حالت قبلی باز گردانید.

 

Registry Help Pro بهینه سازی رجیستری ویندوز با Registry Help Pro 1.76

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Registry Help Pro , برنامه Registry Help Pro , بهینه سازی رجیستری ویندوز با Registry Help Pro 1 , 76 , دانلود , دانلود Registry Help Pro , دانلود برنامه Registry Help Pro , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Registry Help Pro , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Registry Help Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 981
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

GameHike نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید مناسب ترین تظیمات را برای اجرای بی عیب و نقص بازی ها اعمال نمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که گیمر ها با آن مواجه هستند سرعت پایین در اجرای بعضی بازی هاست که می توانید با استفاده از GameHike تاحد زیادی از این مشکل رهایی یابید . اجرای سریع و محیط کاربری آسان آن و همچنین پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز های مایکروسافت از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید .

 

GameHike اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1.2.14.2011

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: GameHike , اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1 , 2 , 14 , 2011 , برنامه GameHike , دانلود , دانلود GameHike , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار GameHike , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار GameHike ,
:: بازدید از این مطلب : 1167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

سیستم عامل هنگام ذخیره ی فایل ها بر روی دیسک سخت کامپیوتر اولین فضای خالی که پیدا کند فایل را در آنجا ذخیره کرده و ادامه ی فایل را در فضای خالی بعدی ذخیره خواهد کرد. بدین ترتیب قسمت های مختلف یک فایل در مکان های متفاوتی بایگانی می شوند. برای فراخوانی و باز کردن یک فایل هد خواندن / نوشتن مجبور خواهد بود آن را در مکان های مختلف جستجو و بازیابی کند که این عمل زمان گیر است. در این حالت می گوییم که دیسک پراکنده (Fragment) شده است. پراکندگی دیسک سبب کاهش کارایی کامپیوتر می شود. به طور مثال فرض کنید ما پازل بهم ریخته ای داریم (Fragment) و می خواهیم پازل را درست کنیم. در واقع درست چیدن پازل را (Defragment) می گویند. برای رفع این مشکل باید فایل های موجود در روی دیسک را یکپارچه کرد. به عبارت دیگر قسمت های مختلف یک فایل را در کنار هم جمع آوری نمود به این عمل یکپارچه سازی دیسک (Defragment) می گویند. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت پي سي ايكس آماده کرده ایم که برای یکپارچه سازی دیسک مورد استفاده قرار میگیرد. Puran Defrag نرم افزار بسیار خوبی در زمینه یکپارچه سازی دیسک سخت کامپیوتر میباشد. این نرم افزار محصول شرکت puransoftware بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای بهینه سازی سیستم از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. یکپارچه سازی دیسک به دلیل افزایش سرعت دستیابی به فایل، کارایی کامپیوتر را نیز افزایش می دهد و همچنین به ویندوز کمک می کند. این نرم افزار از محیط ساده ای برخوردار است و کار با ان بسیار اسان می باشد. بعلاوه از این نرم افزار میتوان به عنوان جایگزین برنامه اصلی Disk Defragmenter ویندوز استفاده نمود.

 

Puran Defrag یکپارچه سازی دیسک با نرم افزار Puran Defrag 7.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: برنامه Puran Defrag , دانلود , دانلود Puran Defrag , دانلود برنامه Puran Defrag , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Puran Defrag , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Puran Defrag , یکپارچه سازی دیسک با نرم افزار Puran Defrag 7 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 995
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Tweak-7 نرم افزاری جهت بهینه سازی ویندوز ۷ می باشد. تفاوت اصلی این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای مشابه سرعت بالا در پاکسازی رجیستری می باشد ضمنا سرعت یکپارچه سازی درایو ها نیز فوق العاده است. این نرم افزار با کارایی بسیار آسان و راحت سرعت ویندوز ۷ شما افزایش داده امکاناتی از قبیل تنظیم سخت افزار و تنظیمات شبکه را در اختیار شما قرار می دهد.در این برنامه برای مدیریت آیکون های دسکتاپ و غیر از آنها به آیکون های دلخواه و همچنین غیر فعال کردن ابزار Desktop Cleanup در ویندوز تعبیه شده است.

 

Tweak 7 بهینه سازی و پیکربندی ویندوز 7 با Tweak 7 1.0 Build 1065

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Tweak-7 , برنامه Tweak-7 , بهینه سازی و پیکربندی ویندوز 7 با Tweak-7 1 , 0 Build 1065 , دانلود , دانلود Tweak-7 , دانلود برنامه Tweak-7 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Tweak-7 , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Tweak-7 ,
:: بازدید از این مطلب : 1041
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

برنامه cFos Speed برنامه قدرتمندیست که شما توسط آن می توانید سرعت اتصال به اینترنت خود را تا چندین برابر افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید . این نرم افزارفوق العاده جالب سرعت اینترنت شما را بالا می برد و سرعت دقیق آن را به شما نشان میدهد.
این برنامه بیشتر به درد افرادی می خورد که از خطوط DSL و پرسرعت استفاده می کنند و با این برنامه می توانند از تمام پهنای باند اینترنت خود استفاده کنند و راحت تر فایل ها را دانلود کنند . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزارTraffic اتصال شما را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا از حداکثر پهنای باند دریافتی از خطوط اینترنت استفاده نمایید .

 

cFosSpeed بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 6.50 Build 1810 Final

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: cFosSpeed , برنامه cFosSpeed , بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 6 , 50 Build 1810 Final , دانلود , دانلود cFosSpeed , دانلود برنامه cFosSpeed , دانلود نرم افزار cFosSpeed , نرم افزار cFosSpeed ,
:: بازدید از این مطلب : 1149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شاید تا به حال این جمله را شنیده باشید که یک دفعه فلش مموری خود را از کامپیوتر جدا نکنید آیا می دانید دلیل این کار چیست ؟
به طور خلاصه می توان گفت که اگر شما فلش مموری خود را یک دفعه از پورت USB سیستم جدا کنید باعث کاهش عمر مفید و یا خراب شدن زود هنگام آن خواهد شد زیرا تا هنگامی که حافظه فلش به سیستم متصل است پردازش اطلاعات برقرار بوده که جداسازی یک دفعه این اتصال منجر به قطع آنی این ارتباط دو طرفه خواهد شد. یکی از بهترین راه های جلوگیری از خروج آنی حافظه های سیار از پورت USB سیستم و افزایش طول عمر آن ها این است که شما ابتدا بر روی آیکون USB کنار ساعت ویندوز کلیک کنید و سپس در پنجره باز شده گزینه Stop را انتخاب نمایید حال می توانید ظرف چند ثانیه فلش مموری خود را از پورت USB سیستم جدا کنید البته این روش تا حدودی وقت گیر بوده که معمولآ تعداد محدودی از کاربران اینکار را انجام می دهند.
USB Safely Remove نرم افزاری است که تنها با یک کلیک در عرض ۲ ثانیه عمل توقف اتصال فلش مموری را از پورت USB سیستم انجام می دهد. در واقع این نرم افزار با حذف یک مسیر طولانی و وقت گیر جهت Stop اتصال فلش مموری به شما این امکان را می دهد که به راحتی و در کمترین زمان ممکن اتصال حافظه های جانبی را از پورت یو اس بی سیستم قطع کنید که اینکار باعث افزایش عمر مفید این قطعه کوچک سخت افزاری می شود و نیز از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند. علاوه بر این شما می توانید بر سایر قطعات سخت افزاری جانبی سیستم خود مانند : موس ، کیبورد و … که به پورت USB متصل اند مدیریت کنید و در هر زمان که خواستید اتصال آن ها را قطع کرده و یا مجددآ وصل کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا از زبان فارسی نیز پشتیبانی کند.

 

USB Safely Remove افزايش طول عمر فلش مموري ها با USB Safely Remove 4.5.2.1111 قابل حمل

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: download direct link USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , download rapidshare link USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , افزايش طول عمر رم موبايل , افزايش طول عمر فلش ها , دانلود USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , دانلود با لينك مستقيم USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , دانلود برنامه USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 , دانلود نرم افزار USB Safely Remove 4 , 5 , 2 , 1111 ,
:: بازدید از این مطلب : 1137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار Norton PC Checkup  سیستم را اسکن می کند و وجود هرگونه مشکلی را گزارش و در صورت لزوم آن ها را حل می کند. این ابزار بسیار مفید در ۱۳ مرحله اصلی کلیه اطلاعات مربوط به بخش های سیستم را به دست می آورد. چک کردن برای یافتن هرگونه فایل مخرب ، اسکن سیستم پس از نصب ویندوز و نرم افزار های کاربردی ، چک سیستم برای کارآیی ، اسکن سخت افزارهایی از قبیل هارددیسک ، رم و … برای یافتن هرگونه مشکل و همچنین حل و اسکن مشکلات مربوط به شبکه های بی سیمی از جمله مواردی هستند که در این ۱۳ مورد جای گرفته اند. Norton PC Checkup که از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد با سرعت بسیار بالایی کار اسکن سیستم را انجام می دهد.

 

Norton PC Checkup بررسی کامل مشکلات سیستم با Norton PC Checkup 2.0.8.13 ( نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Norton PC Checkup , بررسی مشکلات ویندوز , بررسی کامل مشکلات سیستم , برنامه Norton PC Checkup , دانلود , دانلود Norton PC Checkup , دانلود برنامه Norton PC Checkup , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Norton PC Checkup , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Norton PC Checkup ,
:: بازدید از این مطلب : 1118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

System Boost Elite بهترین مراقبت و پشتیبانی از کامپیوتر شخصی شما را به ارمغان می آورد. این نرم افزار به طور مداوم به اسکن ورودی های ناخواسته رجیستری ویندوز شما می پردازد و آن ها را از بین می برد تا به هرچه بهتر شدن کارایی سیستم شما کمک نماید. این نرم افزار که سرعت بسیار بالایی دارد و از حجم کمی برخوردار می باشد به شما کمک میکند تا از منجمد شدن (فریز) ، اختلال در سیستم شما ، ظهور صفحه آبی رنگ ، مشکل در امنیت سیستم شما و … به طور کامل جلوگیری شود.

 

System Boost Elite PRO v2.6.8.2 افزایش کارایی ویندوز خود با System Boost Elite PRO v2.6.8.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت ویندوز , بهینه سازی رجیستری ویندوز , دانلود System Boost Elite PRO v2 , 6 , 8 , 2 , دانلود با لینک مستقیم نرم افزار System Boost Elite PRO v2 , 6 , 8 , 2 دانلود نرم افزار افزایش سرعت ویندوز , دانلود رایگان نرم افزار System Boost Elite PRO v2 , 6 , 8 , 2 , دانلود نرم افزار System Boost Elite PRO v2 , 6 , 8 , 2 , دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

SecureUninstaller نام بهترین نرم افزار و راهکاری می باشد که به شما اجازه می دهد تا هر نرم افزار ناخواسته ای که در کامپیوتر شخصی شما وجود دارد را به بهترین نحو از بین ببرید. این نرم افزار از تکنولوژی " از شر نرم افزارها خلاص شدن" را دارا می باشد که مربوط به نرم افزارهایی می شود که بخش Add/Remove Program که در ویندوز وجود دارد قادر به از بین بردن این نرم افزارها نمی باشد. نرم افزارهای ناخواسته لکه ای بزرگ بر روی منابع کامپیوتری شما برجای می گذارند که باعث کندی سیستم و از کار افتادن بخش هایی از ویندوز می شود. شما بوسیله این نرم افزار می توانید به بهبود کارایی سیستم خود کمک بسزایی نمایید.

 

SecureUninstaller 3.0 پاکسازی کامل نرم افزار ها با SecureUninstaller 3.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود SecureUninstaller 3 , 0 , دانلود با لینک مستقیم نرم افزار SecureUninstaller 3 , 0 دانلود نرم افزار بهینه سازی , دانلود رایگان نرم افزار SecureUninstaller 3 , 0 , دانلود نرم افزار SecureUninstaller 3 , 0 , دانلود نرم افزار پاک کردن کامل , دانلود پاک کردن کامل نرم افزارها , پاک کردن کامل نرم افزارها از رجیستری ,
:: بازدید از این مطلب : 1079
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

File Viewer به شما کمک می کند تا به سرعت فایل بر روی اینترنت  و ویندوز  خود را مشاهده ، چاپ ، سازماندهی ، و مبادله اطلاعات کنید مشاهده و نمایش تصاویر ، فیلم ، صدا ، تصویر ، متن ها ، اسناد ، پایگاه داده ، سیستم و فایل ها  که بر روی شبکه و یا بر روی اینترنت می باشد.  ویرایش رنگ و تغییر اندازه تصاویر و یا عکس. اضافه کردن متن به تصاویر و اشکال. تغییر نام ، حذف ، انتقال ، کپی  به شکلی آسان  سازمان دهی هر تعداد فایل ،در گروه های مختلف.از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشید .

 

Accessory Software سازماندهی کامپیوتر خود با Accessory Software File Viewer v8.5

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Accessory Software File Viewer , دانلود رایگان Accessory Software File Viewer , لینک مستقیم Accessory Software File Viewer , نرم افزار monitor کردن ویندوز , نرم افزار سازماندهی کامپیوتر , نرم افزار مانیتور کردن ویندوز , نرم افزار مدیریت فایلها در ویندوز , نرم افزار مدیریت ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Simnet Registry Defrag

اگر رجیستری را مهم ترین بخش ویندوز ندانیم قطعا یکی از مهم ترین قسمت های آن خواهد بود چرا که تقریبا انجام تمامی فرایند ها به آن وابسته می باشد . با دانستن این موضوع قطعا به این نکته پی خواهید برد که هر چقدر رجیستری کار خود را بهتر انجام دهد تاثیر مستقیم آن بر روی انجام سایر برنامه ها مشهود می باشد . برای داشتن یک Registry پاک و بی آلایه می بایست هم با تمامی فرامین آن و دستورهایی که وجود دارد آشنا باشید و هم اینکه وقت آزاد بسیار زیادی برای زیر و رو کردن تمامی اطلاعات داشته باشید تا یک به یک آنها را به صورت دستی بهینه کنید آن هم اگر چیزی را از قلم نیاندازید . البته جای نگرانی نیست ؛ این فرض اول بود حال فرض دوم را مطرح می کنیم . شما یک نرم افزار بهینه سازی و یکپارچه سازی رجیستری بر روی ویندوز خود نصب کرده و با یک کلیک لذت سرعت و قدرت را با هم تجربه می کنید .

نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم دقیقا همان برنامه ای است که کار شما را در چند دقیقه کوتاه انجام خواهد . این برنامه که Simnet Registry Defrag نام دارد با وجود دارا بودن حجمی بسیار پایین و کم تر از یک مگابایت توانایی این را دارد که تنها با یک کلیک فرایند یکپارچه سازی را شروع کرده و به سادگی تمامی قسمت هایی که باعث وجود اختلال در قلب ویندوز شده و سرعت آن و بالطبع نرم افزارهایی را که قصد استفاده از آنها را دارید کاسته است ، پیدا نموده و اقدام به برطرف سازی آنها می نماید .همه چیز در ساده ترین حالت انجام می پذیرد و محیط کاربری بسیار زیبای Simnet Registry Defrag شما را به استفاده ی هر روزه از قدرتش ترغیب می کند .

اگر یکی از کاربران ویندوز های ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و یا سون می باشد ، این نرم افزار امکان نمایش کارایی اش را برای شما خواهد داشت .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت کامپیوتر , بالا بردن سرعت رجیستری , بالا بردن سرعت کامپیوتر , بهینه سازی , بهینه کردن فعالیت رجیستری , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Simnet Registry Defrag 3 , 0 , 1 , 2 , دانلود نرم افزار رایگان , دانلود نرم افزار کم حجم , دیفرگمنت کردن رجیستری , رجیستری , نرم افزار Simnet Registry Defrag , نرم افزار بهینه سازی رجیستری , نرم افزار کاربردی , نرم افزار کم حجم , یکپارچه سازی , یکپارچه سازی رجیستری ,
:: بازدید از این مطلب : 1136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

PCHeal نرم افزاری برای بهینه سازی و افزایش کارائی کامپیوترهاست. نرم افزار PCHeal، مشکلات در ارتباط با نرم افزار و سخت افزارهای ناسازگار که منجر به پایین آمدن کارایی سیستم می شوند را یافته و تعمیر می کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است، و با کلیه نسخه های ویندوز نیز کاملاَ سازگار است و می توانید آن را با خصوصیات کامپیوترتان وفق دهید. کامپیوتر موجودتان را برداشته و به سادگی قدرت و تازگی جدیدی به آن ببخشید. این نرم افزار تغییرات مستقیمی به رجیستری و فایل های سیستمی اعمال می کند که باعث بالا بردن کارایی حافظه، ترسیم اشکال، انیمیشن، سرعت Refresh، و سرعت cpu threading می شود.

 

PCHeal بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز با PCHeal 1.2.7.2011

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: PCHeal , برنامه PCHeal , بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز با PCHeal 1 , 2 , 7 , 2011 , دانلود , دانلود PCHeal , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار PCHeal , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار PCHeal ,
:: بازدید از این مطلب : 1233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Saver Pro ، رم یکی از حیاتی ترین بخش های کامپیوتر می باشد که نحوه عملکرد آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در کل سیستم داشته باشد از این رو بهینه سازی آن می تواند به اجرای صحیح برنامه ها و همچنین افزایش سرعت ویندوزکمک بسیاری نماید . اگر در هنگام اجرای بازی مورد علاقه تان و یا اجرای نرم افزارهای مختلف با مشکل کمبود رم مواجه هستید ، RAM Saver Pro کمک می کند تا بیشترین فضای موجود در رم را که قابل استفاده است به انجام کارهای شما اختصاص دهد . اهمیت استفاده از این نرم افزار هنگامی خود را نمایان می کند که بر روی یک کامپیوتر نسبتا قدیمی نصب شود . آنگاه متوجه می شوید که این نرم افزار با توجه به حجم بسیار اندک خود از توانایی های بالایی برخوردار است . RAM Saver Pro علاوه بر بهینه سازی RAM ، به عملکرد سایر بخش های حیاتی نظیر CPU و هارددیسک نیز بهبودی می بخشد . یکپارچه سازی هارددرایو کامپیوتر در کنار پاکسازی فایلهای بیهوده موجود در پوشه Temp ، به همراه بازیابی حافظه ای که در اشغال برنامه های بدون استفاده هستند ، می تواند سرعتی باورنکردنی را به اجرای فرامین تان در کامپیوتر ببخشد .

 

RAM Saver Professional بهینه سازی و افزایش کارایی RAM با RAM Saver Professional 11.1

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: RAM Saver Professional , برنامه RAM Saver Professional , بهینه سازی و افزایش کارایی RAM با RAM Saver Professional 11 , 1 , دانلود , دانلود RAM Saver Professional , دانلود نرم افزار RAM Saver Professional , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , رم , نرم افزار RAM Saver Professional ,
:: بازدید از این مطلب : 1091
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 هر برنامه یا نرم افزاری که برروی رایانه خود نصب می نمایید علاوه بر فایلهایی که در پوشه درایو سیستمی شما نصب می نماید، تغییراتی را نیز در رجیستری سیستم شما اعمال می نمایند که بسیاری ازآنه حتی پس از برداشتن برنامه یا بازی از روی سیستم خود همچنان برروی رجیستری باقی می مانند و این امر با گذشت زمان باعث بروز مشکلاتی و نیز کاهش سرعت و عملکرد سیستم شما خواهند گردید. نرم افزارهای متعددی توسط شرکتهای مختلف برای پاکسازی این گونه تغییرات و ورودی های نامعتبر و بدون مصرف از روی سیستم شما ارائه شده اند که هریک بسته به نوع فعالیتی که برای آن ساخته شده اند، قابلیتها و ویژگی های متفاوتی دارند، البته در عملکرد اصلی که پاکسازی رجیستری از اطلاعات و مدخل های نامعتبر می باشد یکسان عمل می نمایند. Max Registry Cleaner یکی از این دسته نرم افزارها می باشد که راهکاری مناسب و کارآمد برای برطرف نمودن مشکلات مربوط به رجیستری ویندوز ارائه می نماید. این نرم افزار رجیستری ویندوز شما را اسکن نموده واطلاعات ناصحیح و بدون مصرف را می یابد. می توانید بصورت ایمن رجیستری ویندوز خود را توسط برطرف نمودن این اطلاعات ناصحیح پاکسازی، مرمت و بهینه سازی نمایید. رجیستری ویندوز به مرور زمان و با افزایش استفاده از سیستم عامل بزرگتر می شود و در این حین اطلاعات ناصحیح و بدون مصرفی را نیز در داخل خود جای می دهد که بتدریج نابهنجار و از هم پاشیده می شوند. گسترش رجیستری بدین صورت ممکن است سرعت و عملکرد تمامی سیستم شما را کاهش داده و موجب بسیاری از مشکلات عجیب نرم افزاری برای شما گردد.

 

Max Registry Cleaner بهینه سازی و پاک سازی رجیستری ویندوز با Max Registry Cleaner 6.0.0.046

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Max Registry Cleaner , برنامه Max Registry Cleaner , بهینه سازی و پاک سازی رجیستری ویندوز با Max Registry Cleaner 6 , 0 , 0 , 046 , دانلود , دانلود Max Registry Cleaner , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Max Registry Cleaner ,
:: بازدید از این مطلب : 1104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار Registry Clean Expert یکی از نرم افزار هایی است که این امکان را فراهم آورده که کاربران براحتی قسمت کلیه قسمت های رجیستری و IE BHO را مدیریت کنند از دیگر نکات مهم در مورد این نرم افزار امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری جهت مواقعی که این قسمت دچار مشکل شده و بازگرداندن آن به حالت اولیه می باشد و با استفاده از این نرم افزار قادرید دستورات بلا استفاده یا همان سربار را حذف و نیز خطاهای رجیستری را برطرف نمایید و با اینکار سرعت سیستم را ارتقاء ببخشید.

 

Registry Clean Expert بهینه سازی و پاک سازی رجیستری ویندوز با Registry Clean Expert 4.82 ( نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Registry Clean Expert , برنامه Registry Clean Expert , بهینه سازی رجیستری , تعمیر رجیستری ویندوز , دانلود , دانلود Registry Clean Expert , دانلود برنامه Registry Clean Expert , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , رجیستری , نرم افزار بهبود رجیستری , نرم افزار تعمیر رجیستری , پاکسازی رجیستری ,
:: بازدید از این مطلب : 1161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

۴Easysoft Registry Cleaner نام نرم افزاری می باشد که به شما کمک می کند تا هارد دیسک خود را اسکن نموده و فایل های ذخیره شده ای که توسط برخی نرم افزارها در رجیستری شما باقی می ماند را از بین ببرید. این عمل باعث می شود تا امنیت سیستم شما به حداکثر برسد و امکان دسترسی به سیستم و سرقت کردن پسووردهای شما از روش باقی مانده نرم افزارها در رجیستری به کل از بین برود.  این نرم افزار می تواند پارامترهای رجیستری ویندوز شما را ویرایش و بهینه سازی نماید تا به این ترتیب مدیریتی کامل بر سیستم شما حکم فرما باشد و سرعت سیستم افزایش بیابد.برخی از ابزارهای کاربردی در این نرم افزار شامل IE Manager, Startup Manager, Uninstall Manager و System Tools می باشد.

 

4Easysoft Registry Cleaner 3.1.10 پاک کردن اضافات از رجیستری ویندوز با 4Easysoft Registry Cleaner 3.1.10



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود 4Easysoft Registry Cleaner 3 , 1 , 10 , دانلود با لینک مستقیم 4Easysoft Registry Cleaner 3 , 1 , 10 دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری , دانلود بهینه سازی رجیستری , دانلود رایگان 4Easysoft Registry Cleaner 3 , 1 , 10 , دانلود رایگان نرم افزار بهینه سازی ویندوز , دانلود مستقیم نرم افزار پاک کردن کامل نرم افزارها , دانلود نرم افزار 4Easysoft Registry Cleaner 3 , 1 , 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 1247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Fix-It Utilities نام نرم افزاری از شرکت Avanquest Software  می باشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مدیریتی ویندوز فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند به مدیریت و رسیدگی امور ویندوز خود بپردازند. به کمک این نرم افزار نیز می توان به برنامه های مربوط به Startup  سیستم نیز رسیدگی نمود و برنامه ای را از لیست آن حذف و یا ویرایش نمود. همچنین این نرم افزار به شما در بازگردانی فایل های پاک شده نیز کمک می کند.

 

Avanquest Fix It Utilities Professional جعبه ابزار جامع تعمیرات ویندوز با Avanquest Fix It Utilities Professional 11.2.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Avanquest Fix-It Utilities Professional , دانلود رایگان Avanquest Fix-It Utilities Professional , دانلود نرم افزار بهینه ساز سفشقفعح , دانلود نرم افزار عیب یاب رجیستری , لینک مستقیم Avanquest Fix-It Utilities Professional , نرم افزا عیب یاب ویندوز , نرم افزار بهینه سازی ویندوز , نرم افزار ترمیم رجیستری ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزاری کامل جهت بهینه سازی و پاک سازی رجیستری رایانه های شخصی می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا تبعات پنهان برنامه ای که از سیستم uninstall شده ولی اثرات آن باقی مانده است را خنثی سازد تا بتوان رجیستری را پاک نمود و تنها با یک کلیک مشکلات مربوط به آن را برطرف کرد و در نهایت سیستمی با کارایی بالا و پایدار داشت.  اینترفیس فوق العاده پیشرفته این نرم افزار، امکان استفاده از این برنامه را در اکثر زبانهای زنده دنیا فراهم می کند در حالی که پشتیبان گیری خودکار برنامه از سیستم و امکانات ایمن سازی آن باعث می شوند تا کاربر در کنار این نرم افزار احساس امنیت بنماید.
JV16 PowerTools یک برنامه پیشرفته متشکل از ۲۱ برنامه کوچک است که همگی در کنار هم به سیستم شما کمک خواهد نمود تا روان و به دور از خطا کار کند. برنامه JV16 Power Tool یکی از صدها برنامه Registry Cleaner موجود در بازار نیست بلکه این برنامه تنها برنامه Registry Cleaner در نوع خود می باشد. این نرم افزار از یک تکنولوژی پیشرفته جهت اسکن کردن رجیستری استفاده می کند؛ به این صورت که ورودی های رجیستری را تک تک چک نمی کند بلکه همه آنها را یکجا اسکن و آنالیز می کند.

 

jv16 PowerTools پاکسازی و بهینه سازی رجیستری با jv16 PowerTools 2011 v2.0.0.1000 Beta 6 ( نسخه قابل حمل )

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود jv16 PowerTools , دانلود رایگان jv16 PowerTools , لینک مستقیم jv16 PowerTools , نرم افزار افزایش سرعت سیستم , نرم افزار بهینه سازی رجیستر , نرم افزار عیب یاب رجیستر , نرم افزار پاک سازی رجیستر ,
:: بازدید از این مطلب : 1122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Ashampoo HDD Control  با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است ، کش سایز چه میزان است ، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.

 

Ashampoo HDD Control بهينه سازي هارد کامپيوتر با Ashampoo HDD Control 2.04

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت سیستم , بهينه سازي هارد , دانلود با لينک مستقيم نرم افزار Ashampoo HDD Control 2 , 04 , دانلود بهترين نرم افزار بهينه ساز ويندوز , دانلود رفع عیب های سیستم , دانلود نرم افزار Ashampoo HDD Control 2 , 04 , دانلود نرم افزار افزايش كاركرد هارد ديسك , دانلود نرم افزار بهينه ساختن هارد ديسك , دانلود نرم افزار بهينه سازي هارد ديسك , عيب يابي هارد , نرم افزار بهينه ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 1306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 

همه ی کاربران کامپیوتر بنا به نیازهای خود و کارهایی که در فضای مجازی انجام می دهند نرم افزارهایی را نصب می کنند و یا گاهی نیز برای رفع خستگی و تجربه ی کمی هیجان اقدام به نصب بازی ها و برنامه های سرگرم کننده می نمایند . در این بین برخی از برنامه ها یا بازی ها هستند که پس از انجام کار یا تفریح دیگر هیچگونه نیازی به بودن آنها نخواهیم داشت و در این صورت است که فکر حذف آنها به فکرمان می رسد . بسیاری از کاربران راه ساده ی استفاده از آن اینستالر های برنامه یا بخش Add or Remove program ویندوز می باشد . در اینکه طی این مراحل ساده ترین گزینه است هیچ شکی نیست اما آیا به سادگی انجام یک کار می اندیشد یا کیفیت انجام آن ؟

Revo Uninstaller Pro

اگر توجه داشته باشید همیشه پس از گذشت چندین روز از نصب ویندوز و نصب و حذف برنامه های مختلف ویندوز شما دچار افت سرعت محسوسی نسبت به روز نخست می شود و دلیل آن چیزی نیست جز انباشته شده اطلاعات بی مورد و ناقص در ویندوز که دلیل این امر نیز کامل انجام نشدن پروسه ی Uninstall می باشد .

نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را در پي سي ايكس داریم برنامه است بسیار جالب و کاربردی که به شما در پاکسازی کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوزتان کمک می نماید . این نرم افزار که Revo Uninstaller Pro نام دارد این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا تنها با چندین کلیک ساده و چه بسا ساده تر از راههایی که همیشه برای حذف برنامه ها طی می کنید اپلیکیشن ها و بازی هایی را که دیگر به وجودشان نیازی ندارید پاک کنید بی آنکه پس از گذشت چند روز کاهش سرعت ویندوز را شاهد باشید . Revo Uninstaller Pro با آنالیز کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می تواند هنگامی که قصد حذف آنها را دارید به طور کامل فایلهای ساخته شده توسط آنها و نیز اطلاعاتی که در رجیستری ویندوز ذخیره شده است را شناسایی کرده و با حذف آنها هیچ گونه ردپایی از برنامه ها باقی نمی گذارد . بنابراین با یک تیر دو نشان زده اید ؛ هم از سرعت کامپیوترتان کاسته نخواهد شد و هم هارددیسک شما پر از اطلاعات خالی نمی گردد .
اگر یکی از کاربران ویندوز های اکس پی ، ۲۰۰۳ ، ویستا و یا سون باشید توانایی استفاده از این نرم افزار را خواهید داشت .


 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: حذف کامل بازی ها , حذف کامل بازی ها نصب شده بر روی ویندوز , حذف کامل برنامه ها از روی ویندوز , دانلود , دانلود رایگان نرم افزار , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Revo Uninstaller Pro , دانلود نرم افزار Revo Uninstaller Pro 2 , 5 , 1 , مدیریت بر حذف برنامه ها , نرم افزار Uninstaller , نرم افزار حذف برنامه , نرم افزار حذف کامل برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 1405
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد